top of page
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

L’equip sant cugatenc de Màsters de gimnàstica Rítmica del Muntanyenc protagonistes al major festival mundial de gimnàstica rítmica, la 17ena edició de l’Euskalgym amb Almudena Cid.

  • Writer: Gimnastica Muntanyenc
    Gimnastica Muntanyenc
  • Nov 30, 2023
  • 2 min de lectura

El passat 4 de novembre va tenir lloc l’Euskalgym, l’esdeveniment internacional de referencia en la gimnàstica rítmica, on es reuneixen més de 2.000 gimnastes per participar al campionat Euskalgym i que es clausura amb una gala protagonitzada per les estrelles mundials de la gimnàstica rítmica com la campiona del món Darja Varfolomeev, la subcampiona de món Sofia Raffaeli i l’equip nacional Espanyol que participarà en les Olimpíades de París, entre altres.


Fotografia: Equip de màsters en acció.


Per culminar aquesta gala, l’ambaixadora de l’Euskalgym, i exgimnasta olímpica, Almudena Cid, juntament amb l’equip de màsters del Club Muntanyenc van protagonitzar la coreografia final de tancament de l’esdeveniment amb l’escenari vestit de París i que deixava un missatge potent  on es va reclamar la presència de la gimnàstica masculina en competicions internacionals, també es va destacar la importància dels valors i l’empatia entre gimnastes i la gimnàstica a l’abast de tothom.

Més de 8.000 espectadors van omplir de gom a gom el pavelló i van viure l’espectacle amb molta passió i llàgrimes d’emoció.

L’equip de Màsters del Club Muntanyenc està format per 23 dones entre 36 i 68 anys que van començar ja fa 7 anys a fer gimnàstica rítmica, algunes d’elles coneixien aquest esport i fins i tot havien format part de l’equip nacional i competit als campionats del món de la seva època, altres han descobert la gimnàstica ja sent adultes i ha sigut tota una revelació́ per elles: ‘mai m’havia imaginat que a la meva edat seria gimnasta i trepitjaria un tapís amb 8.000 persones de públic’, comenta una de les integrants. Totes elles gaudeixen de la gimnàstica i comparteixen vivències com qualsevol altra gimnasta, nena o jove, i a cada actuació́ que fan, demostren que l’edat no té per què ser una barrera.

Al campionat nacional base i absolut, va participar també́ l’equip Benjamí́ nivell 7 del Club Muntanyenc Sant Cugat, que va defensar la coreografia que presentaran en el proper campionat d’Espanya que se celebra a finals de novembre a Pamplona.






 
 
 

Comments


Patrocinis i col·laboradors :

Diseño sin título-4.png
Captura de pantalla 2024-01-31 a las 16.16.20.png

Oficina: C/Sant Bartomeu 11, Sant Cugat del Vallés
Teléfon: 93 674 53 96
E-mail: ritmica@cmsc.cat

Copyright © | CMSC

bottom of page